26 сәуір 2024 ж.
Астана қ., St.Regis Hotel
"БИЗНЕСІҢІЗДІ ЦИФРЛАНДЫРЫҢЫЗ ЖӘНЕ
ОНЫ КЕЛЕСІ ДЕҢГЕЙГЕ КӨТЕРІҢІЗ"!
26 сәуір 2024ж.
Астана, St.Regis Hotel

"БИЗНЕСІҢІЗДІ ЦИФРЛАНДЫРЫҢЫЗ ЖӘНЕ ОНЫ КЕЛЕСІ ДЕҢГЕЙГЕ КӨТЕРІҢІЗ!"
Форум туралы
Форумның мақсаты – инноваторлар қауымдастығын, мемлекеттік сектор өкілдерін, корпорацияларды және
IT компаниялары бір жерде және бір уақытта цифрлық технологиялар саласындағы маңызды тақырыптарды талқылау үшін.

Осындай форумдардың көмегімен біз Республика тұрғындарының өмір сүру сапасын жақсарту үшін әртүрлі цифрлық өнімдерді жасауға әкелетін IT-кәсіпкерлікті дамытуға үлес қосамыз.
Қазақстан.

Азаматтардың жаңа технологиялардың мүмкіндіктері туралы хабардарлығын арттыру арқылы біз еліміздің экономикасының өсуіне үлес қосамыз, өйткені
IT-кәсіпкерлер пайда таба алады
бір қаланың немесе елдің аумағымен шектелмей, әлемдік нарықтан.

»
ФОРУМ ТУРАЛЫ
  • 515


    Соңғы форумға қатысты

    515 желіден тыс

  • 1000


    1000-нан астам онлайн қатысушылар

  • 20


    20 спикер сөз сөйледі

  • 10


    жұмыстар ұсынылды

    10 NFT әртістері

  • 13


    Питингке 13 IT стартап қатысты

  • 17


    Көрмеге 17 IT-компания қатысты


»

»
DBD 3.0 СПИКЕРЛЕРІ
Бұл мамандармен кездесудің бірегей мүмкіндігі
конференциямыз барысында
  • Ерлан Думанұлы
    Crowdsale Network
    стартаптар мен инвесторларға арналған платформаның
    бас директоры
  • Мадина Сыпатаева
    Atlas және Nota мектебі шығармашылық мектептердің
    негізін салушы
  • Ерсұлтан Ерманов

    Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің IT-салалары бойынша даму департаментінің директоры

  • Динара Руслан
    CODIFY IT компаниялар тобының

    негізін қалаушы

    және бас директоры

  • Максим Мельник
    Satu.kz Marketplace
    бас директоры
  • Ақмарал Ескендір
    CEO ADU HOLDING
  • Даяна Надырова
    CEO ADU STUDIO
  • Шыңғыс Дәулетбаев
    Trust Me компаниясының негізін қалаушы және бас директоры
  • Жеңіс Рысқалиев
    Fullstack-маркетолог,
    «CreativeIndoorMedia» ЖА
    компаниясының негізін қалаушы
  • Ерлан Есімсейітов
    технологиялық кәсіпкер,
    Naimi.kz құрылтайшысы және
    бас директоры
  • Артем Азевич
    «Акселератор ФРИИ»
    тең құрылтайшысы
    Silkway Accelerator бағдарламаның жетекші трекері

  • Антон Дидикин
    Құрылтайшысы және директоры
    жеке компания
    Legal Consulting Community Ltd.
  • Сәкен Ешмұратов
    Құрылтайшысы және директоры
    Қорған заң фирмасы
  • Илья Рудев
    Welldone компаниясының басшысы
  • Мақсат Салпын
    CaspianEx компаниясының бас директоры
  • Қайырбаев Қуаныш
    CEO Blockchain University

»
Жарнамалық науқанды бұқаралық ақпарат құралдарында көрсету
1 миллионнан астам қазақстандық аудитория
NFT авторлары
аудиториямен:
60 000 адам
БАҚ
ФОРУМ ТУРАЛЫ МАҚАЛАЛАР
ФОРУМ ЕСЕПТЕРІ
БАҚ өкілдерінен 4 телеарнаның тілшілері мен журналистер қатысты
10-нан астам ақпараттық порталдар мен электронды журналдар
Түскен қаражаттың 10 пайызы бағытталды
ерекше балаларға арналған қорға
«Жас жауынгер»
Осы жылы

Digital

Buisness Day 3.0

St.Regis қонақүйінде өтеді
Демеушілерге ұсыныс
МСізді компанияңыздың жыл сайынғы Digital Business Day форумының демеушілік бағдарламасына қатысу мүмкіндігін қарастыруға және осы шараны компанияңызды, өнімдеріңізді немесе қызметтеріңізді жарнамалау үшін пайдалануға шақырамыз.
Демеушілердің қатысуы:
• Қазақстандағы, Орталық Азиядағы және әлемдегі цифрлық индустрияны, ІТ-кәсіпкерлікті дамытуға белсене атсалысатын компанияңыздың саясатын жұртшылыққа ұсыныңыз.
• Компанияның қосымша оң имиджін қалыптастырады;
• Компанияның нарықтағы берік орнын көрсету;
• Сізді бәсекелестеріңізден ерекшелендіріңіз;
• Жаңа серіктестермен және клиенттермен ұзақ мерзімді және өзара тиімді қарым-қатынас орнатуға көмектеседі.

4 пакеттен таңдаңыз:
General sponsor $30000
Демеушілерге тағайындалған мәртебеге сәйкес келесі тегін қызметтер пакеттері ұсынылады:

1.Іс-шараның «Бас демеушісі» мәртебесін беру;
2. Бас демеуші туралы ақпаратты орналастыру
сайтта (мәртебе, логотип және сілтеме);
3. Бас демеуші туралы ақпаратты орналастыру
конференц-залға кіре берісте орналасатын іс-шараның негізгі жарнамалық баннерінде;
4. Барлық жөнелтімде Бас демеушіні атап өту;
5. Бас демеушінің логотипін пайдалану
іс-шараға қатысты барлық баспа материалдарында: қағаз пакеттерде, шақыру билеттерінде, info.баннерлерде, блокноттарда, қатысушылардың төс белгілерінде
және динамиктер, тұтқалардағы, динамиктің профильді сырғытпасында;
6. Осы іс-шараға арналған барлық интернет-ресурстарда Бас демеуші логотипін орналастыру;
7. Іс-шараның ашылуы мен жабылуы кезінде Бас демеушінің аты-жөнін жариялау (Бас демеуші спикердің сөз сөйлеу мүмкіндігімен);
8. Бас демеушінің ақпараттық және жарнамалық өнімдерін қатысушының ақпараттық пакетінде орналастыру.
9. Өзіңіздің жарнамалық құрылымыңызды көрсету (сіздің жеке баспаға арналған ақпараттық стенд
және кәдесый бұйымдары, «өрмекші», орама, өсу фигурасы).
10. Бас демеушінің логотипін орналастыру
промоутерлердің жейделеріне.
11.Өндіріс, дизайн, басып шығару 10 Roll-up;
12. 10 VIP билеттерді енгізіңіз.
КОМПАНИЯЛАРЫҢЫЗҒА БЕРЕКЕТ ТІЛЕЙМІЗ!
ФОРУМ АРҚЫЛЫ ӨЗІҢІЗДІ АЙТЫҢЫЗ!
БІЗ ДАМУҒА БІРГЕ ҮЛЕС ҚОСАМЫЗ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ IT КӘСІПКЕРЛІК.

ҚҰРМЕТПЕН,
CROWDSALE ЖЕЛІЛІК КОМАНДАСЫ
crowdsalenetwork@gmail.com
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР
СЕРІКТЕСТЕР
АҚПАРАТТЫҚ СЕРІКТЕСТЕР

Билетіңізді таңдаңыз

келесі опциялармен
2 билет сатып алғанда 10% жеңілдік
5 билет сатып алғанда 20% жеңілдік
20 билет сатып алғанда 30% жеңілдік
STANDARD
30 000₸
VIP
100 000₸
Digital Business Day 1.0 форум
қалай өтті
2019 жылдың 18 сәуірінде 100-ге жуық технологиялық кәсіпкерлер жиналды.
Astana Hub IT-стартаптар халықаралық технопаркінде,
сандық технология әлеміндегі инновацияларды талқылау.

Форумды Astana Hub бас директоры Джозеф Зиглер құттықтау сөзімен ашты.
«Astana Hub есігі технологиялық стартаптар үшін де, олар үшін де әрқашан ашық
кәсіпкер жолын таңдаған.
Бұл оңай сапар емес және біз сізге әр қадамда қолдау көрсетуге дайынбыз.
сіздің жобаңыз!» - деді Зиглер мырза.
DIGITAL BUSINESS DAY 2.0
ФОРУМ ҚАЛАЙ ӨТТІ
Оставьте свой номер телефона и мы свяжемся с вами!
Или вы можете позвонить нам сами:
+7 (776) 890-88-48